ozlemozkan 8 .ay atağını öyle bir yaşadım ki, dediğiniz gibi. Gurbetteyim bir de annemin yanına gittim , burnumdan geldi. Kimsede durmadı, annem de ne yapacağını şaşırdı. Hava zaten aşırı sıcaktı, hatırlayınca yine fenalık bastı. 11. Aya kadar bana düşkünlüğü gitmedi , öyle olunca da hiçbir işinizi halledemiyorsunuz.Sağ olsun eşim çok destek oldu. 4. Ay da çok zordu. Zaten hatırladığım. 4. Ay ve 8 ay . Şimdi 1 yaşına girdi çok daha rahatım çok şükür.