Kızım 8 ay 6 günlük, yaklaşık 15 gündür falan bana aşırı bir düşkünlüğü var sürekli kucağıma gelmek istiyor yanından ayrıldığım an mızırdanıp ağlıyor ve birkaç gündür de güzel güzel içtiği mamasını içmiyor mama saati gelmiş olsa bile, uykusu olduğu halde uykuya geçmek istemiyor nazar mı değdi ne oldu anlamadım çünkü maşallahı vardı o konularda beni pek üzmüyordu tam düzene girdi demiştim ya çünkü ayağımda sallayarak uyutuyordum 2-3 haftadır artık sallamadan uyutuyordum hatta öyle ki mamasını içip mayışıp omxumda uyuyordu falan 2-3 gündür hepsi bozuldu 3-4 defa uyutmak için deniyorum artık yorgunluktan bayılıp uyuyor, ve 1-1.5 saat ortalama uyuyor ama uyandıktan 1 saat sonra esnemeye gözünü ovuşturmaya başlıyor bunu da anlamıyorum ve bunu sadece gündüz uykularından sonra yapmıyor sabah gece uykusundan uyanınca da böyle hani gündüz az uyuyor yetmiyor derim anlarım ama gece uykusu düzenli bir bebek genelse ona rağmen uyandıktan 1 saat sonra uykusu gelihor ve mızmızlanmaya başlıyor, 4 üncü ayda da bu tarz olmuştu yine aynılarını yaşamak istemiyorum ya 😭😭 nolur birşey deyin ne kadar sürüyor, bunları yaşayan var mı