bittercikolata__ Deletedmom_215 ey evet çok seviyorum mihra ismini ama eşim şimdi Melis yada defne olsa da olur diyor🤦 babamız çok kararsız
TulayGeriDon bittercikolata__ Mihra hem çok güzel hemde çok uyumlu. Bence daha fazla aklınızı karıştırmayın 😍🩷
bittercikolata__ Kubra226 Zümra çok güzel ama gorumcemin kızı ile kızım aynı zaman doğdu o koydu Zümrayi😂😂
bittercikolata__ Gamszbaykus37 çocukken çok severdim aslında aybukeyi şuan aklıma getirdiniz dusunuyum😍
merkursavascisi_06 bittercikolata__ farklı bi şey olsun isterseniz de benim kızım Gülce çok sevimli bi isim çocuğa ayrı bi enerji katıyo gibi❤️ tavsiye ederim😇