bittercikolata__ Kontes0011 ay kızıma yüsra koydum gorumcemde aynı doğum yaptık onunda Zümra koydu😂 değilse hemen koyardım
bittercikolata__ ezgdmrcasln inşaAllah Allah hayırlısından nasip etsin sizede 😍 çok hoş isimler çok teşekkürler 🤗
bittercikolata__ Kerem_k1 evet onuda düşündüm baş harfi ile olsun diye şimdi eşim defne veya Melis de olabilir dedi karrasizim gerçekten. Babalara isim begendirmek çok zor yaa tomrisi eşimde beğenmedi 😏
bittercikolata__ ilosasell dimi bende çok seviyorum aslında babamız kararsız defne ve Melis de olabilir diyor 😏
merkursavascisi_06 bittercikolata__ farklı bi şey olsun isterseniz de benim kızım Gülce çok sevimli bi isim çocuğa ayrı bi enerji katıyo gibi❤️ tavsiye ederim😇
Deletedmom_215 bittercikolata__ ayy benim kızım olsa Ece, Alara, Tomris isimlerinden birini koymayi çok isterdim🥹 ama sizin düşündüğünüz isimde kardeşiyle çok uyumlu olur 🥰
bittercikolata__ Deletedmom_215 ey evet çok seviyorum mihra ismini ama eşim şimdi Melis yada defne olsa da olur diyor🤦 babamız çok kararsız