NurR kızlar dünden beri kullandığım bi ilaçtan bahsetmek istiyorum göğüs uçlarım çok sızlıyodu görümcemin tavsiyesiyle göz merhemi varmış antibiyotikli onu kullandım tek seferde iyileştirdi elhamdülillah eskisi gibi sızlamıyor ama ben hala kullanıyorum sizde deneyin bence çok pahalı bişey de değil inşallah sizde faydasını görürsünüz de dua edersiniz bana 😇 Kremin adı TERRAMYCIN. 🖐🏻