NurR canım gümüş kapaga fln o kadar para vermene hiç gerek yok. Ben sana tek iyi gelecek seyi yazıyorum. Aventin göğüs kalkanlarını kesinlikle almalısın. Hamile arkadaslarıma ısrarla tavsiye edip aldırdıgın bişey. Ben ucuncu günden itibaren eve gelir gelmez taktım. Suan dort aylıgız hiç yara olmadım sukur. Öyle yok sogan yok ayva su yag bu yag bosver. Kalkanın içine sütte birikiyor o sütü de kullananlar var ben cocugumun yüzüne sürürek degerlendiriyodum. Sadece gece de takılı oldugu için üstüne yatamıyosunuz içine birikmiş süt varsa o dökülüyor o kadar. Onuda arada bi kontrol ettin mi bişey olmuyo. Göğüs pedi kullandım bi ara artık yara olmaz diye hemen yara yaptı. Bende tekrar hemen kalkana döndüm anında yumusacık yaptı iyileştirdi uclarını. Yüzde yüz tavsiye ederim verdiğin paraya deger ben hala takıyorum. Bebegimide rahat rahat emzirdim. Hemde hijyen olarak en güzeli pedler saglıklı değil. Evden dısarda oldugunuzda goguslerinizi havalandıramazsınız ama bu imkanı kalkanlar saglıyo