Rez mldzynpdv henüz 3 aylık hep müdahale ile yaptırdığınız için yapmaz ki, ıkınsın zorlansın bişi olmaz ki, meme mama içiyor ek gıda yok zorlanmaz yani . Siz sadece masaj yapın ılık duş aldırın her gün, ayaklarını sıcak tutun
HamzaSiracveBen mldzynpdv kuzum hrgün yapmaması normal bir kaç gün yapmaya bilirler. Ama sen uyarırsan sürekli senden bekler. Siz yaptırdıgınızda kabız şeklindemi oluyor. Mamanızı değiştirin. Bunu kesinlikle doktora danışın kabızlıga özel mamalar var. Onlara yönlendireblir. Benim bebeğimde aşırı kabızlık vardı. Çok çektik. Anlaya biliyorum seni canı yanıyor. Ama yapmayın. Acilen doktoruna danış. Biz 5 ayına kadar 6 mama denedik o sekilde kendine iyi geleni bulabilmiştik. Sonra bide 8 ayından sonra gine değiştirmiştim
mldzynpdv HamzaSiracveBen kaka yapmadığı gün çok ağlıyo uyumuyo yemiyo sürekli ıkınıyo müdahale etmediğim zaman 5-6 gün yapmıyo ama asla huzurlu olmuyo. Biz yaptırdığımız da kabız şeklinde değil gayet cıvık yapıyo hatta eşimle diyoruz bunu nasıl çıkaramazsın bu kadar ıkınmaya. Denemediğim mama kalmadı sadece evolvıa ac mama kendiliğinden yaptırıyo kakasını ama tanecikli Bi mama olduğu için biberondan geçmiyo meme reddi yapmasın diye biberon da değiştiremiyorum kısır Bi döngüdeyim.
ZeydsMom mldzynpdv surekli uyardiginiz icin zaten bi yerden sonra ona alisiyor ve yapmiyor kendisi. Benim kuzenim surekli yagla cople uyardi cocuk 1 yasina geliyor ve hala uyariyla kaka yapar .
ozge918 mldzynpdv sizi en iyi ben anlarım 2 ay 20 günlük aynı dedikleriniz gibi bizimki sadece anne sütü alıyor ama bir kere gaz bile çıkartamasın ortalık ayağa kalkıyor nasıl öğrenecekler kafayı yemek üzereyim Ankara da götürmediğim doktor kalmadı neredeyse . 12 güne kadar normal diyorlar fakat çocuk kıvranmaktan uyuyamıyor .
mldzynpdv ozge918 işte nasıl normal olabilir bende bunu anlamıyorum. Bu durum benim bebeğimde geçerli değil her gün kaka yapmak istiyo yapamazsa o zaman sıkıntı işte. Ya biz koca insanlar bile 1 gün çıkamasak karnımız ağrıyo ki bebek için 10-12 gün bana hiç normal gelmiyo
Dilan21 mldzynpdv yani normal 10güne kadar ama siz her gün müdahale edince öğrenemez haliyle. Herkesin dediği şey siz müdahale etmeyin öğrenemez ama siz bebeğim rahatsız oluyor ağlıyor diye müdahale etmeye devam ediyorsunuz haliyle yine öğrenemeyyecek. Doktorla görüşün en iyisi.
ozge918 mldzynpdv müdahale etmeyin diyenleri de anlamıyorum çocukları ağlarken kucağına almamak la eş değer almasınlar bakalım. 4. Ayda geçeceğini umuyorum. Götürmediğim doktor kalmadı gerçekten bir çare bulursanız banada yazın
mldzynpdv HamzaSiracveBen götürdüm tabi mama yediği için böyle olduğunu 3.ayda düzeleceğini söyledi ama hiç düzelecek gibi durmuyo
mldzynpdv ozge918 ya aynen öyle işte yaşamayan bilmiyo. İnşallah sağlıksal Bi sorunu yoktur 😔 en kısa zamanda başka Bi doktora götürcem inşallah paylaşırım sizinle
HamzaSiracveBen mldzynpdv oğlumun zamanında aptamil comformil vardı. Googleden de araştıra bilirsin. Doktorumuz bize bunu önermişti. Çok iyi geliryor ama oğluma bagırsakları duzelene kdar zor bela içirmiştim. Tasını sevmemişti. Tavsiye ederim.
ecrinpinar mldzynpdv yaptığınız uygulama kesinlikle yanlış hemşireyim ona alıştığı için yapmaz bunu size kim önerdi doktorunuz mu ? 10 güne kadar yapmaması normal evet ağlar huzursuzlanır maksimum ⅔ günün sonundaa yapar lavman ilaç zeytin yağı gibi şeyler kesinlikle çözüm değil …