mldzynpdv bu sekilde yapmayin, herhangi bir saglik problemi, makatta darlik vs yoksa, doktor her seyi normal diyor ve siz bunu yapmaya devam ediyorsaniz cok buyuk bir yanlis yapiyorsunuz. Bebeklerin bagirsaklari 4. Aya kadar dunyaya, sindirime zaten adapte olamiyor haliyle gaz sancisi cekmek, kaka yapamamak ve bu yuzden aglamasi da cok ama cok normal. Yenidogan bir bebek birkac gun kaka yapmayabilir, eslik eden baska bir saglik sorunu yoksa bu aglamalar kaka yapamadigi icin degil gaz sancisindan veya baska bir seyden orn uykusunu alamamasindan kaynaklidir ve bunlar da cok normaldir. Biraz bebeginizin aglamasina, dunyaya adapte olmasina, o sureci sakin kalip yonetmeye destek olmalisiniz. Size nacizane en buyuk tavsiyem bebeginizin aglamasindan korkmayin, aglamak bebeklerin iletisim seklidir, birakin aglasin doya doya, biraz daha buyudukce ozellikle kendilerini ifade edemedikleri icin o yogun duygular iclerinde dolup tasiyor ve bununla basa cikamadiklari icin kendini aglayarak ifade ediyorlar, burada cocugu susturmak son derece yanlis. Yapacaginiz tek sey evet bu zor bir an senin icin biliyorum deyip o aglarken ona sarilmaniz, destek olmaniz, sakin kalmaniz cok onemli ve 3 aylik bir cocuk bile bunu anliyor emin olabilirsiniz. Postunuzu gorunce uzuldum ve uzun uzun yazdim, cocugunuzun bir saglik sorunu yoksa cozumu biraz daha stresinizi azaltmakta bulabilirsiniz belki 🌸