ahseney besteayaz 2 çok küçük olur ben 4 aylıkken 2 kullanıyordum 5-6 3 7-8 4 şimdi 9 aylık 5 geçtik geceleri gün içinde yine 4
besteayaz besteayaz Bu gördüğünüz silip naturel ve silipi ekstra farkı ekstra olan bir parmak daha büyük çıktı. İkisi de üç numara
ahseney 3 numara olur ama sleepy çok kötü poşet gibi haşır huşur sızma yapıyor molfix pamuk gibi molfix 3 numara al kafan rahat olur
besteayaz ahseney fotoğraflara bakabilir misin benim bebeğim beli biraz ince o yüzden olmuyor olabilir. Sleepy üç numara bize büyük geliyor ama molfix mavi olanın 2 numarası minicik kaldı. Kaliplari değişmiş olabilir mi çünkü bir arkadaşım da bana sivi kullandığını söylemişti kalıplarının küçük olduğunu falan söylemişti yani acaba değiştirdi mi
besteayaz Beyzaecrin96 Ben beybi Turka hiç kullanmadım benim biraz bebeğim hassas ve farklı şeyler denemeye de korkuyorum çünkü hadi güzel olan pahalısını almayayım derken ucuz olanı daha çok Denemeye çalışarak Karadağ’da da çok bez gitti öyle çöpe diyim yani verecek kimse de yoktu 😂 13 Euro vermeyelim diye diye
Beyzaecrin96 besteayaz ben Molfix, sleppy ve baby me( e bebek) bezi kullandım 3 ünde de kızardı poposu pişik olur gibiydi değiştirdim buna geçtim pişik olmadı yapısı yumuşaklığı hoşuma gitti bayadir kullanıyorum, içeriği de temiz bir deneyin isterseniz
ahseney besteayaz canım fotoğraflarda büyük durmuyor aslında tam olmuş bebeğine bantları yapıştırdığında normal durur hafif bol olması iyidir sana göre bol geliyordur gibime geldi 😀
besteayaz ahseney benim bebeğim normalden çok çok fazla hareketli bir bebek ve hafif bol dediğiniz şey bebeğimde asla durmuyor video atabiliyor muyum denicem
ahseney besteayaz Sızma olması bebeğin hareketli olduğundan kaynaklı olmayadabilir sleepyinin genelde bezleri sızma yapıyor çünkü Ben de öyle olmuştu molfix 3 dene derim
besteayaz Prima iki numarada cirt cirtları tam kavuşurken şimdi üst üste biniyor (sleepy yeşil 3) cırtlar üst üste gelince de tutmuyo o kadar bol olunca da hareket ettikçe kayna sızma oluyo
Miracinannesi_ besteayaz her bezin kalibi ve kilo aralığı farklı molfix pure soft alacaksan 4 numara daha iyi olur. 7 kilo ve sonrası için kullanılıyor
esraperaonur besteayaz elimde hem molfix hem Sleepy var uzunluk olarak da kısa genişliği de kızıma olmuyor poposunu tam kapamıyor lastiklerini çekmek zorunda kalıyorum arada 12 kilo kızım 6 numara Sleepy için konuşuyorum molfixin 5 ı ile Sleepy nin 6 sı eşit
besteayaz ahseney pampers getirden indirim oldu diye aldım 2 no, evet suan tam ara boyda kalmış 2-3 arası ama ölçtüm. sleepy daha küçük katlı haliyle üst üste koyduğumda. Sonra açtım bezi cırtlanan kısımlar açılınca sleepy çok geniş o yüzden bize coook bol gelmiş
besteayaz Arkadaşlar olayı açıklıyorum pampers iki numara aldım ve sleepy üçle karşılaştırdım. Boy olarak sleepy daha kısa O yüzden herkes küçük demiş galiba Ama cırt cırtlarını Actiginiz zaman sleepy çok geniş kalıyor Benim sıkıntıya düştüğüm bel kısmıymış. :( pampers 2 de şimdi bebeğim hareketlendiği için esnek de olmadığı için olmadı. O konuda da sleepy iyiydi.
sareveannesi_ besteayaz selektif kalıpları çok küçük oluyor. Ben baby turco kullandım önce kalıpları iyiydi ama bizde çok sızıntı yapıyordu. Sonrasında memlekette markette bebem natural vardı. Birde diş dönemiydi pişik oluyordu sürekli belki bizdendir bebem natural deneyeyim dedim ve o gün bugündür bebem natural kullanıyorum sızdırma yapmıyor kalıplar gayet geniş 🥰