Merhaba iyi geceler annelerim…
Ben Karadağ’da yaşıyordum ve şuan Türkiye’ye geldim. Orda mecbur pampers premium kullanıyodum(prima)
Burda daha uygunları var diye geçiş yapmak istedim. Onda 2 numara oluyoken burda kiloya bakıp ki bebeğim 7 kilo şuan, sleepy natural 3 aldım. Poşet gibi oluyor ama 2 de küçük gelir diyorlar. Ucuz diye sarı paketi aldım extra yazanı, o yeşilden daha da büyük geldi. Şimdi yarın normal bir bez almak istiyorum. Molfix pure olanı yenidoğan döneminde deneyip sevmiştim ama şuanki bedeni çıkaramıyorum. Normal molfix 2 numara almıştım prima 2 no alıyorum diye. O da minicik geldi. 3 numarayı o yüzden söylemiştim sleepyde. Hangisinde indirim varsa alıp deniyorum. Ne yapcam ben???? Acil yardım !