theyikik dygusalmom97 bugün daha iyi şükür muhtemelen midesini üşüttü ama alışkanlık haline de getirmiş biraz yemeği önüne koyar koymaz öğürüyor , kusturuyor kendini. Biraz ek gıdaya ara vermemiz gerekiyor sanırım. :(