theyikik
Geçmiş olsunn, benim kızımda böyle. 6 yaşında, kusmadan başka şikayet yok ama 2.gün oldu ne yediyse çıkardı. Dün gece hastanedeydik değerler normal ateş yok ishal yok.. ilacın etkisiyle gece kusmadı ama sabah yine aynı oldu bizde çözemedik🤷🏻♀️
Çabucak geçer inşallah🤷🏻♀️