momikaa Maalesef sünnet de başarısız olduk çok fazla ağladı bende dayanamadım ve sünnet işlemini yarıda bıraktık 🥹içim çok açıyor pişman oldum bu kadar beklemişken ertelemeliydim iki tane dikiş atılmış bağlantı kısmına ama etini kesmedi doktor yarın çocuk doktoruna götüreceğim ama çocuğum çok korkuyor napıcam bilmiyorum 🥲