uykusuzluklarinanasi kusura bakmayın yeni gördüm mesajınızı, benim oğlum şimdi 2 buçuk yaşında ,iyiki erken yaptırdım diyorum süreç zor geçmedi ilk çişte biraz acısı oldu, sonra hiç bir şey olmamış gibi sürünmeye devam etti ,1 hafta olmadan iyileşti , erken yaptırmamız bizim için iyi bir karardı, bezliyken iyileşme süresi çabuk oluyor.