asilatte Benimki de biraz öyleydi. Şuan bile bazı insanlar hariç herkese mesafeli. Gidip kucağına atlıyım sarılayım yok.
Bana babasına sarılır öper. Bir de bebeklere karşı çok sevecen. Bir de arkadaşı var kendinden 3.5 ay büyük o çocuğa aşık, hep öpüyor seviyor.
Ama ortamlarda hep ağır abi, herkes öyle söylüyor 😂
Dediğin gibi oyun grubunda zor zaptederdim, boyamaymış, oyunmuş, dansmış hiç sevmezdi. O yüzden 4 hafta gidip bıraktım.
Çocuklar oyuncak için kavga ederken benimki yüzüne bakmazdı oyuncağın falan. Ama diğer çocuklardan daha bilinçliydi hep. Hala da yaşıtlarından daha olgun
Konuşmaya vuramadı zekasını sıpa 😂