T-V-D Evet bende oyunla söylemeye çalışıyorum bazen masal anlatıyorum o şekilde bastıra bastıra söylüyorum bazı kelimeleri
Evet anlıyor yetişkin gibi konuşuyorum anlamada sorun yok ama işte konuşma sıkıntı
Öte yandan bakıyorum yaşıtlarına göre daha olgun, daha yetişkin gibi. Herkeste söyler maşallah herşeyin çok farkında bir çocuk diye. Mesela bezi falan çoktan bıraktı kendi kendine. Bilmiyorum konuşmada neden tembellik yapıyor 🥲
Kelimeyi telaffuz edemiyor olsada bebeğiniz bence hemen her kelimeyi biliyordur. He bilmediği şeyleri konuşursanız anlamaması ya da aklında o cümleyi düşünüyor olması normal bence.