Asyaa23 beyzadodo merhaba buralarda mısınız bir şey sormak istiyorum da bende aynı sekilde işlem yaptırdım üçüncü gündeyim dediğiniz gibi az şişlik ve aglaması var bebeğin antibiyotik yazıcam dedi dr sizinde öyle miydi