Efy kan tahlili istemediler , ben bilerek demir istemedim agzin icinde gorunuyor diye o yuzden zirkon yaptirdim 4 dise de , sgri hic hissetmedi donusumlu calpol ve iburamin verdim çünkü ama enfeksiyon kapti antibiyotik kullandik onun haricinde gayet iyiyiz halada problem yasamadik