Suzan2115 keşke durum öyle olsaydı canım, biz 3 ayda bir götürüyoruz psikiyatriste rutin olarak, tanı hiç kalkmadı. Hatta raporsuz gelmiştik bugüne kadar ama artık maddiyatım karşılamadığı için rapor almam gerekicek. Ama yapıcak bir şey yok, otizmin nasıl bir şey olduğunu açıkça görüyorum çocuğumda, ve farkını anlıyorum gerçekten