csoysal19 psikolojiniz iyi olsun her şeyden önce, siz iyi olursanız çocuğunuz da iyi olur emin olabilirsiniz… Otizm zordur ama kötü bir şey değildir onu demek istiyorum. Şimdi ekranı keseli 1 ay olmuş, elinizden geldiği kadar parklara veya oyun gruplarına götürerek yaşıtları ile etkileşime geçmesini sağlayın annesi. Biraz daha süre geçsin çünkü tv daha yeni kesilmiş, o isme dönmeme işi tvden kaynaklı olabilir. Sıkmayın kendinizi, komut alması falan varmış bu çok iyi bir şey mesela üstelik daha o ayda yani