elftty yeni başladınız sanırım bende öyleydim şu an bile 1 ay olmadı daha kendi kafamda tarifler kuruyorum. Sayfalarda önüme geliyor oralardan bakarak doktor videoları dinleyerek ilerliyorum ben. Zaten yasak olan şeyler belli gerisini de çok kasmıyorum. Tuz bal acı inek sütü bunlardan uzak duruyorum zaten 6. Ay bitsin daha rahatlarım diye düşünüyorum yiyecekler genişliyor. Doyurmak amacım yok şimdilik. Öyle bebek unudur makarnasıdır tarhanasıdır almadım. Zeytinyağı da hepsi evden. Bilinen markalardan da alışveriş yapmadım. Başta çok kastım ama şu an kahvaltı öğünü oturdu birde ara öğünlerimiz oturdu. Bende de akşam yemekleri felan ne olacak mesela kıymaya felan geçince şimdi onları düşünüyorum 😂 ilik suyudur felan kendim mi yapayım alayım mı peynirleri nasıl yapayım onları düşünmek yorucu