kuzeyselin bir kuralı yok bence. Normal hayatta avokado ve yumurta karıştırılıyor mesela bende kızıma öyle yaptım. Yoğurtla kabak karıştırılıyor o şekilde yaptım verdim. Kabağı tek yemez ondan yoğurtla veriyorum. Meyveleri daha besleyici olsun diye dışarıda satılan hazırlara benzetip yoğurtla veriyorum. Aslında az çok kendi damak tadınızda yakışanları veriyorsunuz. Muzla avokado veriyorum tadına baktım çok güzel. Hani bebektir zaten yer deyip kötü karışım vermiyorum. Çorbaların karışımı zaten belli. Ben de 3 haftadır ek gıda veriyorum başlarda ne yapsam ne etsem derdim vardı ama zamanla zaten oturuyor kendiniz kafadan tarif buluyorsunuz artık öyle söyleyim