milletsanakanalizemiolacak Prenses21 37 erken zaten doktor için erken ama 39 olur 39 u geçer o zaman doktor doğumu başlatır ben ilk çocugumu 42 de doğurdum eğer gelmeseydi pazartesi sezaryen olacaktım cumartesi bebeğim geldi
Prenses21 suheyla92 bide smdi gogus altimda cokk hissediyorum tekmelerini balon gbi toplaniyo bazen ayaklari orda glba
suheyla92 Prenses21 muhtemelen. Ben oturdugum yerde oturamazdim 20 dkda bir kalkar gezerdim o kadar darlardi ki beni. Surekli derin nefes alma ihtiyaci duyardim bizim koltuklar biraz alcak kalkamazdim ay cok zordu ya anliyorum yani sizi emin olun ama sabir 🙏
Badem4242 Prenses21 37+4 te yaptım suyum gelmişti . 2800 doğdu çok şükür emmesi de çok güçlüydü hiç bir sorun yaşamadık 🙏🏼 ama keşke 40 bekleseymiş sabırsız kızım .
Minnakordek Prenses21 36 sonrası erken doğum diye geçmez. Bebeğin gelişimi önemli tabi. İlki 34 haftalık doğdu hemen kucağıma aldım sabahı çıktık ikinci 41 de doğdu üç gün kuvezde kaldı solunum sıkıntısı vardı
Prenses21 Minnakordek doktor herhangibir sorun oldugunu soylemedi bize gecen hafta nstye grdimdede begendi nstyi
Bus1903 Prenses21 ben 37+2 de dogurdum normal dogum oldu kuveze vs girmedi çok şükür 2800 saglıklı bir şekilde dogdu ama hangi doktora gittiysen kuveze girip girmedigini sordu bence sabret
djdjd Aklimideliricem bende de aynı şey oldu 40 .haftada yaptım doğum idrar yolu enfeksiyonu vardı ben de solunum sıkıntısı yaşadım bebeğimde kuvezde yattı şuan çok şükür birşeyi yok
ikibaloglanannesi 37+0′da doğurdum bir sıkıntı yaşamadık. Bu arada benim 37′de doğum yapma sebebim geçmeyen enfeksiyon yüzündendi.
Busraata33 Prenses21 Bir çocuğum 36diğrri 37hafta doğdu hiç bir sorun sıkıntı yaşamadım 37gayet normal kilosu felan normalse.
me_o531 Prenses21 37+0 da doğum yaptım bir sorun olmadı bebek gelişimi iki hafta öndeydi benim belkide o yüzden sorun yaşamadım