Prenses21 ben de oyleydim ama sakin oyle bi acelecilik yapmayin dayanin o kadar da isine karismayin bebeginizin. Ben de asiri zor geçirdim 37+ya girdigim anda surekli dua ediyodm gun sayiyordum allahim dogsun artik saglikla nolur diye ama bekledim 39+5te sezeryanla dogdu drum oyle karar verdi ben karismadim.