Benimde ikizlerimden biri bu şekilde gece uykusu yok gündüz uykusu çok kısa geceleri sürekli kıvranıyor gaz damlalarını 6 ayda bıraktık çokta bi işe yaramadı denemediğim damla kalmadı maalesef 9 aylık olacaklar hep aynı gündüzleri de çok azdır ağlamadığı sürekli ağlar dr un bakmadığı yeri kalmadı her şeyi normal şaşırdım ne yapacağımı