Kızlar oğlum 7 aylık bu ayına kadar çok gaz çektik hala dahada çekiyoruz, gündüzleri bi sıkıntı yok uykusunuda güzel yapar ama artık geceler olsun istemiyorum gece sürekli gazına uyanıyot ağlıyor kıvranıyor tepiniyor gazını çıkarıyor rahatlayıp öyle uyuyor
Yani normal değil farkındayım ama ne yapmam lazım her yolu denedim yüz üstü yatırma masajlar sıcak su banyo uyku eğitimi gaz damlaları gırla
Hiç biri işe yaramıyor ne yapıcam😭😭