zeynepplt geçmiş olsun üzerine oturuyorsanız ondan şişiyor bana öyle demişti doktorum bide 15 gün sonrasında falan elinle hafif çek demişti gelirse kurumuştur demişti öyle de oldu sezaryen olsaydım keşke demeyin onunla kıyaslanamaz bence bu dikişler en fazla 1 aya hiç bişeyiniz kalmaz