benimde cok zor gecti 20 dikis vardi cok kotu yaniyordu gece yarisi acile gittim uyusturucu krem verdi 40 cikana kadar ancak iyilesti senin dedigin gibi et görünüyordu o iyileşiyormus bende doktora sordum .çok şükür geçti o gunler ama biraz sabretmen lazım ve sakın batikonu ihmal etme çok etksi var iyileşmesi için