Semaaa39 batuvezgi molfix 6 no külot bez kullanıyorduk 1 yasından beri. Ama geceleri çok çok taşırmaya başladı. Yan iç bantlarını cıkartıyorum belkide ondandır bilmiyorum. Oğlum 22 aylık. Gece takmak için prima külot bez aldım. Sıfır taşırma.
SiprayiL batuvezgi bebeğim 11 aylık bu gece Molfix kullandık şimdilik bir sorun görmedim bakalım 😂 inşallah geçer pişik de tesekkur ederim
Eylul301023 batuvezgi 8 ay Prima kullandım sonra primanin kalıpları çok dar gelmeye başladı molfixe geçtim 4 aydır Molfix kullanıyorum çok memnunum daha güzel daha yumuşakmis