batuvezgi evet pahalı bende doğdugundan beri prima hatta kampanya dan alıyorum miğros bir alana bir bedava yapıyor bir paket 600 tl ise 300 tl ye geliyor prima daha uzun süre ve ıslaklık hissi vermıyor benim düşüncem tabiki herkesin düşüncesi ve bebişlerimize ne iyi geliyorsa o tabiki