FatmaDanis kusan bi bebeğim var zaten bu ayına kadar hep kustu çok oluyor geceleri değil gündüzleri her emzirmeden sınra kusardı şimdilerde azaldı çok şükür. Ama bu seferde ağzında mantar oldu ateşi var düşmüyo 37-38- 38.5 oluyo napıcamı bilemedim. İlaç verince geçiyo sonra tekrar başlıyo ateşi yıkadım sirkeli suyla mendilleri ıslayıp koltuk altlarına koydm ama yok hep aynı iniyo çıkıyo iştahıda kesildi rahatsızlıktan heralde