Sedaetgu12 Gündüz her istediğinde emzirilmek şartıyla gece kilolarının bir fazlası kadar uyuyabilir doğum kilolarına ulaştıktan sonra bebekler. Özellikle yenidoğan döneminde sarılık riski yoksa tabii ki. Örneğin 3 kiloysa 4 saat, 4 kiloysa 5 saat gibi. Emzirme danışmanım gündüz en geç 3 saatte 1 emzir ama gece bırak uyusun, gece uykusundan uyandırıp emzirirsen uyku düzenini bozarsın, ilerde çok zorluk yaşarsın diyor. Acıkınca ağlayarak uyanıyorlar zaten. 1 ay 2 günlük benim kızım da. 15 günlükten beri gece hiç uyandırmadım. 🤗