Usnac1995 Husnur Merhaba. Benimde bölüm maliye ama kpss den hiç anlamıyorum. Siz ne için hazırlanıyorsunuz. Mesela ben nüfus gibi yerlerde çalışmak istiyorum, atanması zor dimi torpil isteniyoe diyolar
Husnur Usnac1995 merkezi de torpil yok canım çünkü mülakat yok puanı alırsın tercih yapıp atanırsın bence şansınızı deneyin nüfus sgk gençlik spor ticaret bakanlığı işkır vs vs bir sürü yer hatta nüfusu bizim bölümden tercih eden çok az çünkü çok yoğun oluyor
Usnac1995 Husnur Peki kaç puan almak lazım . Ben bulunduğum yerlerde tercih yapmak istiyorum, istanbul içi şansım var mı sizce 🥲