minikpandam-_- ben de mimarım lisanstan girdim. Konu anlatımı için cba iyiydi bence. Piyasadaki önerilen çoğu şeyi bitirdim gibi. Benim hocam, yargı(yargının geçen seneki hocaları retro yayına geçti o da olur), pegem, indeks, hocawebde ve hoca kafası ağırlıktaydı. Mehmet eğitin coğrafya kitabını da almıştım. Matematik temelim vardı. Bilmediğim ya da unuttuğum yerlerde ilyas hocayı dinledim.
Ama yine sınava hazırlansam dinleyeceğim hocalar:
Türkçe: aker kartal (sevmeyeni çok ama onun sayesinde sözel mantık fulledim bi de genel tekrar videosu ile dilbilgisi de iyi gelmişti.)
Matematik: ilyas güneş (mehmet bilge yıldız da iyi diyorlar ama ilyas hoca ile daha iyi çalıştım
Tarih: aydın yüce (çünkü en detay anlatan o ve bu sınav kazıktı bence tarih)
Coğrafya: mehmet eğit (yine detaydan dolayı)
Vatandaşlık: esra özkan karaoğlu (farklı hocadan da dinlemek istediğim için)
Ama yine de diğer hocalara bi bakın hangisinin anlatımı iyi ise onun video ders kitabını alıp ondan devam edin.