Benim oğlum 3,5 kg doğdu onuncu ayında dokuz kiloydu şu anda 11 aylık aynı hemen hemen iki aydır aktif yürüyor dört ayda 300 gram aldı sadece ben de çok üzülüyorum evet insan üzülüyor ama çoğu bebek zaten yedinci aydan sonra kilo almayı durduruyor çünkü aşırı hareketlenmeler başlıyor hele yürümeye başlayınca tamam zaten o kadar çok hareketli ki benim enerjim yetmiyor ona canları sağ olsun sağlıklar yerinde olsun üzülmeyin