sscan40 benim kızım da çok hareketlidir. 10 aylıkken yürüdü. Şimdi 15 aylık her yere tırmanıyor koltukların tepesinde geziyor 😅 Şu an 9.5 kg. Yaşına geldiğinde doğum kilosunun 3 katına ulaşması yeterli. Böyle hareketli çocuklarda kilo alımı zor oluyor. Karbonhidratı bol tutun. Pekmez ceviz verin ki enerjisini ordan alsın. Ben çorbasını icirdikten sonra eline ekmek veriyorum, makarna veriyorum. Ara öğünlerde kek kurabiye tarzı şeyler yapıyorum. Bunları bana diyetisyen söylemişti. Kilo almıyor ama en azından da vermiyor. 😅😅