Ben ara fayansla alt fayansın aynı olmasını seviyorum burada ikisi çok zıt kalmış ondan herhalde gri çok göze battı daha yumuşak bir gri olabilir. Ben olsam hiç riske girmeden ikisini aynı yaptırırdım. Üstte attığınıza tam değil ama andırıyor yani mutfağım her gelen beğeniyor. Ahşap bu şekilde bir iki yerde olunca daha sıcak gösteriyor. Dolaplarım dümdüz ben sevmiyorum az buradaki gibi desenli olsun sizin de😆😆