Sim-ay Ballilokmamelmaliturtam nasıl be ne zaman alıştırdınız acaba?bende deniyorum doğduğundan beri ama tık yok alışmadı emziğe 🤦♀️
Ballilokmamelmaliturtam Sim-ay doğduğunda hemen verdim bebeğim de hemen tuttu sonra doktorumuz geldi emzik vermememizi söyledi bizde kaldırmıştık. 20 günlükken hastanede yattı bebeğim yoğun bakıma orada emziremediğim için hemşireler istedi taburcu olduk hala tutuyor