Xname ipekkkkkkkkkkk bazı dönem pik yapıyor bu ve uzun süre geçmiyor Has zeytinyağı sürüyordum ben Ve stres hiç iyi gelmiyor ne zaman stresli olsam hemen kan oluyor direk yani Modunuzu yükseltin ve doktor bana demişti ki bu seninle hep geçmeyecek bazı dönem iyileşecek bazı dönem çok olacak
ipekkkkkkkkkkk Xname haklısınız her şeyin başı Moral iyi olmak gerekiyor ahh keşke çevremizdekiler de bizi anlasa birazcık
meryemceeeee ipekkkkkkkkkkk gecer gecer benim normal dogumdan sonra olanı dahi geçirdi hemde 10 defa kullanmamışımdır belki
edizinannesiii ipekkkkkkkkkkk evet özel olarak aldım doktorun yazdığı ilaçların kana yada süte karışma ihtimali varmış genel cerrah bana kullanma dedi ağrı kesici yazmıştı anestol diye bir krem yazdı ben faydasını görmedim ama emirathol sprey hayat kurtarıcı trendyoldan bakmanı tavsiye ederim.
Xname Grupyildizi ne gibi şikayetiniz var peki ağrı mı sadece Ben de kan şikayetiyle gitmiştim doktora lise yıllarımdan beri var ve ara ara oluyor ben de çok şiddetli ağrı yaşamıyorum en çok rhaatsız eden kan Bazen küçük tuvaletimi yaparken bile kanar pik yaptığı dönemde
Grupyildizi Xname benim agri buyuktuvaletime ciktimmi saatlerce agrirngecmez gunluk aktivitemi aliyor
ipekkkkkkkkkkk meryemceeeee benim de normal doğum ilk bir de emziren anne kullanıyor değil mi süte falan bir etkisi yok
papatyam39_ ipekkkkkkkkkkk Anestol merhem Procto-Glyvenol fitil Duphalac şurup Farklı bir krem kullandım fayda etmedi bunu iki üç kez kullanmamla hemen çatlak kanama kesildi Şurup da çok iyi afedersiniz dışkıyı yumuşatıp getiriyor zorlanma yaşanmıyor
ipekkkkkkkkkkk papatyam39_ Teşekkür ederim aynen şurup çok iyi bana toz verdi daha beter kabız yaptı beni keşke ilk şurubu verseydi bu kadar olmayacaktı
Diva ipekkkkkkkkkkk iki farklı doktora gittim ikincis kurtardı benim 1 ay verdiği diyet listesine uymaya çalıştım verdiği şurubu ve kremler 1 ay ara vermeden kullandım ,temizlerken ılık su ve tampon hareketlerle kurulamaya dikkat ettim ve iyileşti.
Ahdem73824 ipekkkkkkkkkkk ben procto glyvenol fitil kullandım o biraz iyiydi ama çokta değil anestol krem sadece o an uyuşturuyordu anuflex te kullandım onuda tuvaletin geldiği zaman sıktığın zaman biraz daha rahat yaparsın ben öyleydim aylarca perişan oldum tükenmiştim artık ameliyat oldum ve kurtuldum