ezgiii12490 ses cıkarması arada cıglık atması olmalı sıkıntı olanlar genelde 6 aydan sonra yavas yavas anlaşılmaya baslanıyormuş kuzenim gelişim okuyor o söyledi banada 6 aydan sonra takip et dedi sadece biz anneler herşeyi fazlasıyla takıyoruz o yüzden böyle seylerde en iyisi doktora danısmak oluyor