seymassssss kimbumadam benim bebeğim çığlık atmaya başladı 3 gündür bunun sonrası babıldamaya mı geçiyorlar?
Bayanyanakkkkkk kimbumadam bizimki başladi ciyak ciyak 5 aylık tam.ga guu seslerde cıkariyo iyi bişeymi bu Ga gu da demeside babıldamami ?
HamzaSiracveBen kimbumadam bizim ki 5 aylık ortalıgı yakıp kavuruyor çığlıklarıyla. Ve cok güzel anlıyorsunuz neden cığlık attıgını 🤣🤣 bunlar fena cocuklar 🤗🤗
ezgiii12490 pantenkelebek 6 buçuk aylıkken dedi 2 gun falan sonra bu zaman oldu yok anlamadım bende şuan yürümek istiyor ona mi odaklı acaba
ozr42 ezgiii12490 aynı durumdayız oğlum 10 aylık 9 aylıkken dede dedi bi süre şimdi asla demiyor . Deidğiniz gibi hep yürümek istiyor acaba onamaı odaklanıyorlarki
ezgiii12490 pantenkelebek var ama a o e 6 aylıkken defe baba aba da ga diyodu 7 ye girdik sadece sesli harfler var
bhrdgan ezgiii12490 6 aydan sonra babıldama baslaması gerekir diyorlar ama her bebeğinde gelişimi farklıdır siz doktor kontrolünde bahsedin yinede içiniz rahat etsin
kanalizzze59 ezgiii12490 6 aylıkken başladı emzik veriyorsanız gün içinde vermeyin sadece uykuya geçerken verin
SevimmMkuzey ezgiii12490 6 aylıkken baba demeye babildamaya başladı ama kıyas yapmayın her bebek farklı bol bol konuşun 🙃