Minnokkunannesi EbruOguz29 çok geçmiş olsun. Bende çekildim Perşembe günü ilaçlı meme emarı bendede fibroadenomlar var on yıldır. Hep ultrasonla bakılıyordu ilk defa mr istendi biraz stres yaptım açıkçası. Mr raporunu bekliyorum kaç güne çıkmıştı sizin
EbruOguz29 Minnokkunannesi Ben özelde çektirmiştim ama 3-4 gün içinde cıkmıstı sanırım. Sizden neden mr istemişlerdi?
Prenslerin_Annesi34 Minnokkunannesi merhaba siz meme emarı neden çekmiştinşz sonucunuz ne çıktı acaba
higibey4257 Çekilmedim ama korkuyorum maalesef bende sol koltuk altim da sol meme me doğru bu ağrı var hamilelikte usg çektirdim zararsız lenf nodu fibroadenom dendi ama ağrım oldukça panik yapıyorum