Minnokkunannesi ill önce şunu söyliyim meme emarı mi yoksa memografi mi ? İkisi farklı şeyler çünkü. Ben meme emarı çekildim emzirmeye bağlı mastit oluşmuştu ve ileri seviyedeydi ilk önce ultrason çekilip apse olduğu belirlendi sonrasında apse boşaltıldı mememden ufak bi kesiyle sonrasında kontrole gittiğimde (2-3 hafta sonra) tekrar apse değildi ultrason istediler bu sefer apse olmadığı çıktı ne olduğu belli olmadığı için meme emarı istediler orda da tam ne olduğunu anlamadılar en son biyopsi oldum kronik mastit tanısı konuldu herhangi bi tedavisi yokk 3 ayda bir kontrole çağırdılar. Meme emarı çekiliceğim zaman sabah en geç 9 a kadar kahvaltı yapmamı sonrasında birşey yememem gerektiğini söylediler ama tabi ben geç kahvaltı yaptım ve emar sırasında ilaç verdiklerinde aşırı mide bulantısı ve baş dönmesi yaşadım cihazdan çıkarılıp bi süre bekletildim ama aşırı derecede midem bulandı çok şükür hemen geçti aynı gün gezdim tozdum tek yan etkisi bu zaten ama oda erken saatte yeme içmeyi kesiceksin ki ilaç yan etki yapmasın