Seyma2534 durubalci hayır hala aynı maalesef şuan yine raporlu mama kullanıyoruz onun sayesinde biraz kilo aldı ama yemesi hala problem yemek yemeyi sevmiyo sanırım
Canimbenim65 Seyma2534 gerçekten bilmiyorum insan o kadar yoruluyor ki artık bir kaşık yiyince dünyalar benim oluyor geçen gün öğle yemeğini yedi biz ailecek o kadar mutluyduk ki
Seyma2534 Canimbenim65 evet bi lokma yiyince insan çok mutlu oluyo siz hiç gastrolojiye gittiniz mi değerlerine falan baktırın bide bize çoçuk gastroloji doktora sıpraktin diye bi şurup vermişti kızımın iştahını bi ara çok iyi açmıştı
oktay06 lena00 ejektörle de mi yemiyor malesef iştahsız bebek çok kötü oğlum 2 yaşından sonra ek gıdayı kabullendi