lena00 1 yaşında 8 kilo benimde oğlum kanlarına bakıldı b12 düşük geldi takviye kullanıyoruz, iştah açıcı 2 tane şurup verdi doktorumuz 3 ay süreli kullanılacak bariz fark var mı derseniz açıkçası yok. Raporlu mama da denedik asla içmediz Bu ay 14. Ay kontrolü var çölyak testine bakılacak en son Allah sağlık versin genetik diyecekler sanırım. Her yemekte bende kriz geçiriyorum ağlıyorum kendimi yerlere vuruyorum çare yok çözüm yok böyle kabul etmek lazım ama anne yüreği edemiyor sizi çok iyi anlıyorum.