mervee345 yorumlardan okuduğuma göre elinize henüz tebligat ulaşmamış ya da muhtara bırakılmamış. Dosya açılışından itibaren değil resmi olarak elinize haber kağıdı ulaştıktan sonra itiraz ya da ödeme süreniz başlar. Anladığım kadarıyla borcu kabul ediyorsunuz, ödemeyi hacizden önce ve ödeme süresi dolmadan önce yapmanız sizin kârınıza olur en azından vekalet ücretini ¾ oranında, harcını yarısı oranında ve keza faizini de indirimli ödemiş olursunuz.