mervee345 malesef ulaşamıyoruz. 2014 senesinde kredi çekip araba alım satımı yapiyolar. Önceden de iş yapmışlar birlikte. Sonrasında eşim.kefil oluyor adamda bir süre sonra yurt dışına gitmiş. Ben evlendim 2018de. 2014 senesinden beri ne annesinin evine nede evlendikten sonra eve hiç kağıt gelmedi. Takii geçen haftaya kadar. Maşallah gelmeyen kağıtlar peş peşe gelmeye basladı. Zaten kredi çekilen bankadan değil gelen kağıtlar banka hazine bilmem nesine aktarmis borcu. Bakalım şimdi avukatlar falan devreye girdi. Bunca zaman neden haber gelmedi falan diye sorcaklar sanırım. Hoş ne fayda devlet parasını bırakırmı bizim gibi dar gelirli vatandaşta. Anca çalıp çırpcaz. Haksız kazanç yapcaz ki ozaman görünmesin borcumuz