Yani tamam anneyiz diye robot değiliz bizimde duygularımız var tahammül sınırımızda bi yere kadar. Ama benim şahsen bu hayatta sadece kızıma tahammülüm sonsuzdur. Ha bazen kendimi sıkıyorum sinirlenmeyim diye ama çok normal. Ben bulaşık yıkarken kızım yere makarna döküyo nane alıp döktüğü bile oldu daha neler neler. Bir kere bile sinirlenmedim hemen kavanozlarımın yerini değiştirdim. Merak ediyo keşfetmek istiyo benim kızımda aynı 15 aylık. Anlattıklarınız çok çok normal biraz sakin kalabilmeyi öğrenin çocuk bu dağıta dağıta büyüyecek. Dağıtmasını istemediğiniz şeyleri kaldırın çocuğunuzun oynayacağı bi alana çevirin. Hem siz hem bebeğiniz için daha iyi olur🌸