morsevenanne9 bu saydiklariniz başlangıç diyebilirim. Kızım 20 aylık 1 yıldır yeme onu çıkar onu diyorum duvar bile yiyor. Kaç defa kriz yaşadık kağıt-kitap- duvar yediği için ama hala da yapıyor benim olmadığım her fırsatta.
Ben çözümü o nesneleri ortadan kaldırmakta buldum. Ara ara çıkarıyorum kitaplarını mesela ağzına alıp yediği yıprattigi olursa tekrar kaldırıyorum. Böyle yapa yapa kitaplarını, oyuncaklarını yememesi gerektiğini yavaştan anlamaya başladı yada bizim tepkimizi çekindiği için azalttı biraz geçen aylara göre. Dişleri hala çıkıyor o da bi etken damaklar kaşındığı için yapıyor.