hulya74 2 aylik olucak yakinda oğlum hastaneden eve geldiğimden beri gece karanlıkta gündüz ışıkta uyuttuyiorum hep duzeni kendi belirliyor ama gece 12 gecmemesi icin uğraşıyorum hep ilk zamanlar cok daha Zor oluyor hele ilk bebgim daha zor oluyor
hafizevr hulya74 ben ona çok dikkat etmedim akşam bizimle oturuyor ışık açık oluyor acaba akşam 7den sonra hep karanlıkta mı emzirsem sizde işe yarıyor mu ?
canimoglum55 Benimki de bugün 34 günlük gece uykumuz şuan için yok gündüz uyuyoruz 🥲 henüz Bi duzen yok siz neler yapıyorsunuz aktivite vs yapan varmii
hafizevr canimoglum55 ben emzirme yastığına 3-4 dk koyuyorum yenidoğan kartları gösteriyorum bakıyor ama çok kısa bu şekilde her gün gösteriyorum. Birde hışırtılı kitap almıştım ondan sesler çıkartıyorum baksın diye ama ona tepki vermiyor bu kadar başka etkinliğimiz yok 😊
hulya74 hafizevr evet yarıyor bence evet bizimle ayni odada ama ışık hep kapalı bizde karanlıkta oturuyoruz 😂
edanur0 hafizevr bebegm 1 aylık uyku diye bişey yok gunduz uyuyor gece ful ayaktayız uykusuzluktan cok kötüyüm bebegim yatınca da Abisi durmuyor yerinde ne zamana gecer acaba bu süreç geceleri uyumaması cok kötü
hafizevr edanur0 bende gündüz uyumadığı için hiç iş bile yapamıyorum allahtan gece uykusu var onuda nasıl oturttuk bilmiyorum gece 2-4-6 da 3 kez uyanıyor. 7 buçukta tekrar uyuyor sabah 10da kalkıyor dahada uyku yok yenidoğan nasıl bu kadar gündüz ayakta anlamıyorum
hafizevr hulya74 bende deneyeceğim bu yöntemi gece uykumuzda aslında sıkıntı yok ama gündüzü anlaması lazım belki bu şekilde benimsetebilirim
gzdcpn hafizevr Benim de gündüz uyuyo ama aksam 8-11 arası hatta nerdeyse 12 ye kadar asla uyutamıuoruz mızmız aglıyo..Gazdan diye düşünüyoruz ama yine de hep bi tedirginlik..Doktor normal diyo ama yenidoğan bebek sonuçta cok uyuması gerek diye düşünüyo insan..az az kuş uykusu yapıyo..kucakta ve memede uyuyo yataga koyunca uyanıyo..allah yardımcımız olsun ilk günler gercekten cok zormus😅
hulya74 gzdcpn benim oglumda ayniydi orta seviyede kolik bebek demişti doktor sadece o saatler arasi yapıyordu gaz ilaciyla çoğu düzeldi şükür
gzdcpn hulya74 aa hangi gaz ilacınj kullandınız peki? Sqdeve aksam olması zaten normal diil bende kolik olduğunu düşünüyorum:/ rahatlayamazsa sabaha kdar uykuda yok maalesef:/
hulya74 gzdcpn biz sab kullanıyoruz 8 saatte bir 15 damla veriyorum bende 57 günlük oğlum bide gündüz masaj yapıyorum karnina ayaklarının altında ki aksama gaz sıkışmasın die